20 Juni 2010

Duh.. Mimpi Apa Aku Semalam...:)

duh.. mimpi apa aku semalam..
kehilangan meteor mendapatkan rembulan..
kau datang...
untuk tak mengabaikan..

melaju kita berjalan beriringan
bergandengan walau tiada berdekatan
tawamu semalam..
serasa membuat kita terhempas keawan

melupakan luka
mengupayakan suka

kau lelah dalam pencarian
aku penat sendiri dalam kebisingan

sabar menghadapi aku
tak lelah membantu aku
walaupun engkau tahu siapa aku

uuh.. besar kepala aku
menghadapi kamu

kau hanya ngguyu
ntuk menjaga amanku

jangan bete lagi yaa..
ajak saja aku kedalam larut tawa

kita sama sama melupakan luka
membelai malam.. menikmati suka

sabar hadapi aku yaa..
dengan seribu senyuman
dan sejuta pesona kebaikan


duh... Mimpi Apa Aku Semalam




hihihiii.....kqkqkqkq....

Tidak ada komentar:

Posting Komentar